Eenmaal u de instelling van uw cafetariaplan in RewardFlex hebt afgerond (stap 7), moet u de lanceringsmaand aanduiden.
👉 Klik daarna op « Cafetariaplan lanceren ».
Er verschijnt een bevestigingsbericht op het scherm :
📢 OPGELET: zodra u op "bevestigen" klikt, is er geen weg terug.
📩 Wat uw werknemers zullen ontvangen
Uitnodiging per e-mail
Elke werknemer ontvangt automatisch een e-mail met de uitnodiging om zijn toegang tot het RewardFlex-platform aan te maken.
Aanmaken van toegang & ondertekening
Bij zijn eerste login moet de werknemer:
een account aanmaken,
de polis en de bijlage verbonden aan zijn cafetariaplan ondertekenen via ItsMe.
👉 Deze stap is verplicht alvorens het platform te kunnen gebruiken.
Activatie van het cafetariabudget
Zodra de documenten ondertekend zijn, wordt het cafetariabudget geactiveerd. De werknemer kan dan:
zijn beschikbaar budget raadplegen,
de aangeboden voordelen ontdekken,
zijn persoonlijke keuzes maken,
zijn aanvragen online opvolgen en beheren.
📘 Support
Om de opstart te vergemakkelijken, heeft elke werknemer toegang tot een praktische handleiding rechtstreeks in RewardFlex. Deze bevat de essentiële stappen om vlot te starten.




