Naar de hoofdinhoud

Wat gebeurt er wanneer ik mijn mobiliteitsbudget live lanceer op RewardFlex? 🚀

Dit artikel legt uit welke eerste stappen uw werknemers moeten volgen zodra u de parametrisering van uw mobiliteitsbudget hebt afgerond

A
Geschreven door Arnaud Guyaux
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Eenmaal u de instelling van uw cafetariaplan in RewardFlex hebt afgerond (stap 7), moet u de lanceringsmaand aanduiden.

👉 Klik daarna op « Cafetariaplan lanceren ».

Er verschijnt een bevestigingsbericht op het scherm :

📢 OPGELET: zodra u op "bevestigen" klikt, is er geen weg terug.


📩 Wat uw werknemers zullen ontvangen

Uitnodiging per e-mail

Elke werknemer ontvangt automatisch een e-mail met de uitnodiging om zijn toegang tot het RewardFlex-platform aan te maken.


Aanmaken van toegang & ondertekening

Bij zijn eerste login moet de werknemer:

  • een account aanmaken,

  • de polis en de bijlage verbonden aan zijn cafetariaplan ondertekenen via ItsMe.

👉 Deze stap is verplicht alvorens het platform te kunnen gebruiken.


Activatie van het cafetariabudget

Zodra de documenten ondertekend zijn, wordt het cafetariabudget geactiveerd. De werknemer kan dan:

  • zijn beschikbaar budget raadplegen,

  • de aangeboden voordelen ontdekken,

  • zijn persoonlijke keuzes maken,

  • zijn aanvragen online opvolgen en beheren.


📘 Support

Om de opstart te vergemakkelijken, heeft elke werknemer toegang tot een praktische handleiding rechtstreeks in RewardFlex. Deze bevat de essentiële stappen om vlot te starten.

Was dit een antwoord op uw vraag?